Uudised

aprill 3, 2020

Harjutused iseseisvaks treeninguks

Paneme kõikidele lugemiseks väikese plaani, mida laps saaks iseseisvalt teha. Oluline on liikumist jätkata (muidugi vastavalt võimalustele ja reegleid mitte rikkumata)

  • rahulik jooks 10 – 12 min.
  • võimlemine: ringitamised, jalahood, venitused
  • jooksuharjutused: üle kanna hüpped, 2+2, põlvetõste, sääretõste, sirged jalad ette, tiira-taar
  • 2 kiirendust
  • olenevalt kohast, kus laps treenida saab, võib:
    • visata palli
    • kindlasti oleks hea hüpata hüppenööriga
    • murul teha natuke hüppeid ühel jalal või jalalt jalale
    • pingile tõusud ühel jalal
  • toas teha 2-3 seeriat jõuharjutusi ja venitada

Meie partner Reakt Füsioteraapia (www.reakt.ee) on valmistanud mitukümmend erinevat videot harjutustest, mida saab igaüks kodus teha. Ühe treeninguna võib laps vaadata järjest videosi ning proovida teha järgi harjutusi.

REAKT FÜSIOTERAAPIA HARJUTUSED

  • Lisame siia 5 minuti kogu keha venituse (inglise keeles), mida saab treeningu lõpus/alguses teha

 

  • Kellel on võimlemispall olemas kodus, saab proovida teha järgi Gerd Kanteri kereharjutusi

 

SportEst 30 minutilised treeningkavad

Eesti Olümpiakomitee, Ühenduse Sport Kõigile ja Liikumistervise innovatsiooni klaster SportEST koostöös on valminud 12 treeningvideot, kus saate tutvuda mitmekülgse harjutusvaraga. Videod asuvad aadressil https://www.sportest.eu/et/materjalid/treening/videod/. Siinkohal toome välja mõningad videod SportEst materjalist, mida lapsed saavad kodus ise teha.